Wat gebeurt er als ik mijn DAKEA dakramen bestel via de DAKEA configurator?

Plaatsen van je bestelling

Wanneer je overtuigd bent dat je de perfecte producten voor jouw persoonlijke situatie en smaak gevonden hebt aan de juiste prijs, dan kan je overgaan tot bestelling. In de ontvangen offerte per e-mail van je simulatie zit een .pdf bestand dat je kan afdrukken, dateren en ondertekenen. Je ondertekende offerte stuur je dan terug naar dakea@dakplus.be of via de post. Heb je nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via het livechat kanaal op de webpagina van de DAKEA configurator, telefonisch op het GRATIS nummer 0800/80 888 of via e-mail.

Je producten worden besteld

Je bestelling komt binnen op kantoor. Onmiddellijk wordt de stock gecheckt en worden de nodige stukken besteld. De leveringsdatum wordt meteen opgevraagd en kort opgevolgd. Zodra je producten in ons magazijn aangekomen zijn, nemen we contact op. We noteren dan de mogelijke data waarop de plaatsing kan doorgaan. Samen leggen we dan de plaatsingsdatum vast.

Je DAKEA producten worden geplaatst

Naargelang de grootte van je bestelling komt ons team van 2 tot 5 vakmannen ter plaatse. Zij zorgen voor een zeer snelle en correcte plaatsing. In geval van vervanging wordt je oude dakvenster meegenomen. Na de plaatsing wordt volledig uitgelegd hoe het dakraam en toebehoren werkt en hoe je dit best gebruikt en onderhoudt.

De betaling na goedkeuring plaatsing

Zodra de plaatsing goedgekeurd is, wordt er betaald. Dit kan cash aan de plaatsers tot het wettelijk maximum. Er kan ook betaald worden met de bankkaart. Kijk zeker op voorhand na of je limiet toelaat om het bedrag met de kaart te betalen. Een telefoontje aan je bank op de dag voor de plaatsing zorgt ervoor dat je betaling vlot verloopt. Voor grotere bedragen is het mogelijk om met bankcheque te betalen. Indien je wenst te betalen met ecocheques, gelieve dit dan op voorhand te melden.

Pas op: Vanaf 9 augustus 2018 is het niet meer mogelijk om met VISA of MasterCard te betalen.

Geniet zorgeloos van je DAKEA producten

Ook na de plaatsing van je DAKEA producten kan je op ons rekenen. Je hebt namelijk 10 jaar garantie omdat je koos voor een erkend vakman. Heb je nadien een vraag of opmerkingen over je plaatsing of de werking van je DAKEA product, dan blijft ons bedrijf via de gekende kanalen bereikbaar. We vragen je ook om je feedback. In een korte tevredenheidsbevraging kan jij oordelen hoe tevreden je bent over de plaatsing, communicatie en het volledige proces.

Hulp nodig bij het configureren? Bel gratis 0800 80 888  of  Live Chat

Deel deze pagina op

Inhoud wordt geladen...